Vrouwen bereiken met geldonderwerpen
10 artikelen
Plaatsing
Type

Cosmopolitan Magazine

Vanaf april 2013 tot januari 2016 had How 2 Spend It een eigen maandelijkse rubriek in de Cosmopolitan.

Lees meer

Financiële video-educatie met Delta Lloyd Foundation

Delta Lloyd Foundation vroeg How 2 Spend It om financiële onderwerpen toegankelijk te maken met video: een vernieuwend project met groot bereik!

Lees meer

Decembercampagne met Abn Amro

How 2 Spend It als hoofd-influencer voor de decembercampagne van ABN Amro. Een uniek initiatief wat goed uitpakte voor ABN Amro.

Lees meer

Pensioen3Daagse 2014, in opdracht van Nationale-Nederlanden

Het eerste Girls Just Wanna Have Funds event bereikte vele vrouwen, werd uitgekozen door Wijzer in Geldzaken en werd beoordeeld met een 8.

Lees meer

Ministerie OC&W kiest voor onze vernieuwende aanpak

How 2 Spend It voert diverse projecten uit voor het Ministerie van OC&W om financiële zelfredzaamheid op een vernieuwende manier te brengen.

Lees meer

Klik hier om onze workshopagenda te bekijken
WILT U ADVERTEREN OP DE WEBSITE OF DE SOCIAL MEDIA VAN HOW 2 SPEND IT? OF BENT U GEÏNTERESSEERD IN EEN ANDERE VORM VAN SAMENWERKING?

We komen graag met u in contact via info@how2spendit.nl.